Wachttijden
Contact details
Meld je nu aan
Belangrijke melding voor de eindejaarsperiode
In de periode van 23 december tot en met 3 januari a.s. is de praktijkmanager afwezig. U kunt een bericht sturen via de Contactpagina of naar info@psychopraktijkleusden.nl. Vanaf maandag 6 januari wordt uw vraag of verzoek in behandeling genomen.
Tijdens de eindejaarsperiode zijn er wel een paar psychologen aan het werk, dus mocht u dan een afspraak hebben, dan gaat die zonder tegenbericht gewoon door.
Onze wachtlijst is tot nader order gesloten. Wij communiceren via deze website wanneer nieuwe aanmeldingen weer mogelijk zijn.
Wachttijden
Vanwege drukte en een lange wachtlijst hebben wij helaas een aanmeldstop moeten instellen voor zowel de Basis GGZ als de Specialistische GGZ. Het is lastig te voorspellen wanneer de wachtlijst weer open zal gaan, maar wij zullen dat meteen vermelden op onze website.
Tekst is aangepast op 5 september 2024
Volgens informatie zorgverzekeraars: “Wanneer u de wachttijd (voor het intakegesprek) te lang vindt, kunt u altijd contact opnemen met de zorgaanbieder of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u ondersteunen, zodat u binnen 4 weken vanaf uw eerste contact met een zorgaanbieder een intakegesprek krijgt en dat de behandeling binnen 10 weken vanaf de intake is gestart.
Dit zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk zijn overeengekomen (Treeknormen)”.