Wachttijden

Wachttijden

Vanwege drukte en een lange wachtlijst hebben wij helaas een aanmeldstop moeten instellen voor zowel de Basis GGZ als de Specialistische GGZ. Het is lastig te voorspellen wanneer de wachtlijst weer open zal gaan, maar wij zullen dat meteen vermelden op onze website.


Tekst is aangepast op 5 september 2024

Volgens informatie zorgverzekeraars: “Wanneer u de wachttijd (voor het intakegesprek) te lang vindt, kunt u altijd contact opnemen met de zorgaanbieder of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u ondersteunen, zodat u binnen 4 weken vanaf uw eerste contact met een zorgaanbieder een intakegesprek krijgt en dat de behandeling binnen 10 weken vanaf de intake is gestart.

Dit zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk zijn overeengekomen (Treeknormen)”.

Wij hebben een cliëntenstop voor de Specialistische GGZ.

Helaas neemt onze praktijk op dit moment geen nieuwe cliënten aan voor de SGGZ. U kunt zich niet aanmelden voor onze wachtlijst. Zodra de wachtlijst weer opengaat, is aanmelden weer mogelijk.
Voor de Basis GGZ is onze wachtlijst weer geopend. U kunt zich aanmelden via het Aanmeldformulier op onze website of per telefoon.

Vanwege drukte en een lange wachtlijst hebben wij helaas een aanmeldstop moeten instellen voor zowel de Basis GGZ als de Specialistische GGZ. Het is lastig te voorspellen wanneer de wachtlijst weer open zal gaan, maar wij zullen dat meteen vermelden op onze website.

Bent u verzekerd bij VGZ?

Vanaf juli 2024 kunnen wij de rest van dit jaar helaas geen nieuwe cliënten aannemen die verzekerd zijn bij zorgverzekeraar VGZ (inclusief IZA, IZZ, Univé, Zekur, Bewuzt en UMC). Het door VGZ afgegeven budget voor 2024 is helaas opgebruikt. Bent u verzekerd bij VGZ en bent u op zoek naar psychologische hulp, dan moeten wij u verwijzen naar de afdeling Zorgadvies en Bemiddeling van VGZ.