Wachttijden

Wachttijden

Vanwege drukte en een lange wachtlijst hebben wij helaas een aanmeldstop moeten instellen voor zowel de Basis GGZ als de Specialistische GGZ. Het is lastig te voorspellen wanneer de wachtlijst weer open zal gaan, maar wij zullen dat meteen vermelden op onze website.

 

Tekst is aangepast op 24 juni 2024

Volgens informatie zorgverzekeraars: “Wanneer u de wachttijd (voor het intakegesprek) te lang vindt, kunt u altijd contact opnemen met de zorgaanbieder of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u ondersteunen, zodat u binnen 4 weken vanaf uw eerste contact met een zorgaanbieder een intakegesprek krijgt en dat de behandeling binnen 10 weken vanaf de intake is gestart.

Dit zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk zijn overeengekomen (Treeknormen)”.

Tijdelijk niet bereikbaar

Vanwege vakantie van de praktijkmanager is onze praktijk in de periode 12 t/m 30 juli 2024 niet direct telefonisch bereikbaar. Er wordt wel gewoon gewerkt en u kunt een voicemailbericht inspreken (033 – 4950974). De collega’s luisteren de voicemail regelmatig af en zo nodig wordt er teruggebeld. De mailbox wordt niet ingezien en mails worden vanaf 31 juli 2024 beantwoord. Heeft u een afspraak in genoemde periode, dan gaat die zonder tegenbericht van uw behandelaar gewoon door.