Contact

Contact opnemen?

Wil je contact opnemen met onze praktijk, dan kan je gebruik maken van onderstaande gegevens of het contactformulier. We beantwoorden zo snel mogelijk jouw bericht! 

Onderdeel van OPOS Gezondheidszorg Leusden bv. KvK 89106334


Hoofdvestiging
: Kastanjelaan 6B, 3833 AN Leusden


Nevenvestiging
: Gezondheidscentrum Tabaksteeg, (praktijkruimte in de Mediq Apotheek), Willem Alexanderhof 1, 3832 JN Leusden-Zuid

Onze praktijkmanager is aanwezig op maandag, dinsdag en donderdag. Zij is op kantooruren bereikbaar op telefoonnummer: 033 – 4950974. Buiten de genoemde tijden kunt u de voicemail inspreken. U wordt dan op de eerstvolgende werkdag van de praktijkmanager teruggebeld.

U kunt ook mailen naar: info@psychopraktijkleusden.nl

Contactformulier

Routebeschrijving

Onze hoofdvestiging is te vinden op de Kastanjelaan 6 op het kleinschalige bedrijventerrein Princenhof. Het gebouw staat in de buurt van AFAS en naast de ARAG. Wij zijn te vinden op de eerste verdieping. U moet een trap op; er is geen lift. Als u binnenkomt, kunt u in de wachtruimte plaatsnemen. U wordt daar opgehaald.

Er zijn op maandag, woensdag, donderdag en vrijdag ook afspraken mogelijk in onze nevenvestiging in Gezondheidscentrum Tabaksteeg in Leusden-Zuid. U vindt ons in de Mediq Apotheek. Behandeling is volgens afspraak. Als u plaatsneemt aan de leestafel in de apotheek, wordt u door de behandelaar opgehaald naar de spreekkamer.

Crisis

Als wij niet direct bereikbaar zijn en u onmiddellijk behoefte heeft aan contact met een behandelaar, dan kunt u terecht bij uw eigen huisarts. Na 17.00 uur en in het weekend kunt u terecht bij de huisartsenpost in uw regio. Zo nodig kunnen zij de crisisdienst inschakelen.

Acuut hulp nodig? Dan direct zelf de crisisdienst bellen 088 – 0113.

Waarneming bij vakantie of ziekte

Als uw behandelaar op vakantie gaat, kan een collega uw behandeling kortdurend overnemen, als dat nodig is.  Als uw behandelaar onverwacht (langer) ziek wordt, neemt een collega uw behandeling over. Alles gaat in overleg met u als client.

Klachten

Hebt u vragen of klachten, laat het ons dan weten. Wij vinden het prettig als u dit met ons bespreekt. Misschien zijn er misverstanden ontstaan of bent u het met bepaalde zaken niet eens of ontevreden.

Als u er met ons niet uitkomt, heeft u als client het recht een klacht in te dienen. U kunt naar ons bellen of een brief/email naar de praktijk schrijven. Als dat niet het gewenste resultaat geeft, kunt u contact opnemen met een vertrouwenspersoon.  Voor volwassenen vindt u informatie over klachtenprocedures bij de volgende beroepsverenigingen waar wij bij zijn aangesloten: NIP en LVVP. 

Word Lid van de Cliëntenraad en Maak het Verschil in de Zorg!

Ben jij cliënt bij onze GGZ-instelling en wil jij een stem geven aan jouw ervaringen en die van anderen? Wil je meedenken over de kwaliteit van de zorg en bijdragen aan een positieve verandering binnen onze organisatie? Dan is dit je kans!